vrijdag 11 juli 2014

Mijn soldenbuit!

Ik neem me altijd voor om niet meer in de oorden der verderf te komen, namelijk kleding- en schoenenwinkels, maar in de soldenperiode is het gewoon sterker dan mezelf.
Oh, wat kan ik toch blij zijn als ik leuke spullen kan scoren aan sterk gereduceerde prijzen... Klinkt best oppervlakkig, ik weet het wel, maar laat dit nu net mijn kleine afwijking zijn. En trouwens, ik had het écht nodig -euh...ja, dat maak ik mezelf toch wijs- kwestie van dat eeuwige schuldgevoel te onderdrukken.

Kijken jullie even mee naar mijn buit:

  • Schoenen voor onze kleine man, gekocht in mijn favoriete schoenenwinkel, waar je in de solden altijd superkoopjes kan doen:

Geox 17,50 euro (komen van 70 euro)

Little David  21,50 euro (komen van 86 euro)

  • De buit voor dochterlief, gekocht bij L&L:

2 kleedjes met 2 bijpassende vestjes en kousen,
alles samen 41 euro (komt van 137,5 euro)

  • En mezelf ben ik ook niet vergeten:
t-shirt van Smashed Lemon 22 euro (normaal 44 euro)
en broek van Diversa 49 euro (normaal 70 euro) 

Nu is het even gedaan met shoppen. Ik moet trouwens het goede voorbeeld geven aan mijn dochter, want die is goed op weg een echte shopping queen te worden. Zonder verpinken past ze met gemak een halve kledingwinkel en dan is ze het nog niet beu. Dergelijk gedrag herken ik hélemaal niet bij mijn zoons. Gelukkig maar misschien...

Hebben jullie nog solden koopjes gedaan?





6 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes hoor! Vooral die bovenste schoenen voor je kleine man vind ik echt erg mooi.
    Ja ook hier wat koopjes. Manlief had spijkerbroeken nodig dus ik heb er 4 voor hem gekocht. Ze waren eerst 35 euro per stuk, nu 19,50!
    Zelf heb ik 'n zwarte tregging van 20 euro voor 10 euro, een kleurig vest van 70 voor 20 en wat shirts die flink afgeprijsd waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke koopjes heb je gevonden.
    Vanmiddag ga ik met mijn zoon winkelen in de uitverkoop. Dat doe ik hooguit een of twee keer per jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je hebt echt goed gescoord zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie vangst hoor! Die schoenen vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen